תוכן וכתיבה שיווקית



אתה יודע שאתה מומחה בתחומך.

גם הלקוח הוותיק שלך יודע זאת.

ומה עם הלקוח הפוטנציאלי? 


זה שקיבל מחבר שלו המלצה עליך, והוא גולש עכשיו באתר שלך להתרשם?
או זה שמחפש בדיוק את התחום שלך, אך מוצף במידע והצעות גם מהמתחרים?

מה יגרום לו להגיע דווקא אליך, להאמין בך, לדעת שמדובר במומחה, ולהחליט שאתה זה שיתן לו את הפתרון?

זו כבר המומחיות שלנו:
לקחת את הידע שלך בתחומך, ולהתאים לו מילים שפונות לקבל היעד שלך, ופוגעות בול!
לעבד את המקצועיות שלך למסר שיווקי, לתוכן שיודע לייצר תנועה לאתר שלך ו...למכור!!!
או במילים אחרות, לתרגם את השפה שלך מ'מקצועית' ל'שיווקית'.


ב"מילה בסלע" מאמינים שלמילים יש משקל. 

צריך רק לדעת להניח אותן נכון, בשביל לבנות  עבורך מסר בולט, משכנע, אמין וקולע, 
שיספק את הסחורה ויהפוך פוטנציאל ללקוחות.


ומה אחר כך?

אח"כ הלקוחות הללו ישלחו את החברים שלהם לאתר שלך כדי להתרשם,

כי כמו שכבר אמרנו, למילים יש משקל...