כתיבת בלוגים ומאמרים


השיווק של היום הוא לא השיווק של פעם.
השיווק בימינו לא מתמקד רק במוצר או בשירות שאתה מציע, אלא ממוקד בך. בידע שלך, במוניטין שלך, בתרומתך לקהילה. 

היום כולם יודעים שזירת השיווק אינה מתרחשת בבית העסק שלך.
היא קיימת בפורומים ברשת המשיקים לתחומי הידע המקצועיים שלך, ברשתות חברתיות, במקומונים, בעלונים מגזריים (כדוגמת עלוני השבת המופצים בבתי כנסת במגזר הדתי) ועוד.

אתה זורע את הידע שלך בזירות שיווק רלוונטיות וקוצר מוניטין, אמינות ורווחים נוספים, שבסופו של יום מתורגמים למכירות. "שלח לחמך על פני המים, כי ברבות הימים תמצאנו" (זה לא שלי, זה של שלמה המלך ב'קהלת').


אבל אתה עסוק במקצוע שלך. לא פנוי ולא בנוי להתחיל לכתוב מאמרים, להפיץ תכנים, לחפש אתרים ועוד כאבי ראש שכאלה.

אז מה? לוותר על השיווק?


מה פתאום! "מילה בסלע" תעשה זאת עבורך.


*    אנו נכתוב לך בלוג , ועל בסיס הידע המקצועי שלך, ולמידת התחום על ידינו, נמצב אותך כבר סמכא בתחום, ונשמור עבורך על נוכחות פעילה ברשת, המאפשרת לגולשים המחפשים תוכן בתחום השירות שלך להגיע ישירות אליך.

  כלי נוסף הוא מאמר בנושא תחום ההתמחות שלך. זה יכול להיות מאמר עיוני ומקיף, טיפים קצרים ושימושיים, או כל דבר שרלוונטי לעולם המקצועי שלך. את התוכן, האורך והאופי של המאמר אנו מתאימים למקום בו הוא מיועד להתפרסם (מישהו אמר זירת שיווק?).

בניגוד לפרסומות, בהן אתה משלם על חשיפה לציבור רחב, שבחלקו כלל לא רלוונטי לך כלקוחות, פרסום בלוגים ומאמרים בבמות רלוונטיות מאפשר לך לקלוע ישירות אל פלח השוק שלך, אל האדם שיש לו צורך בתחומך. זו הסיבה שהוא נכנס לבלוג / מאמר שלך ברגע זה. וזו הסיבה שאם הוא יתחבר לראש שלך, ויקבל את התחושה שאתה מקצוען  ושיש לך מה להציע - הוא יפנה דווקא אליך לקבל שירות.


אז בלי כאבי ראש.

אתה תמשיך לעשות את מה שאתה יודע לעשות הכי טוב. 
"מילה בסלע" תכתוב על זה בשבילך.