יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

כתיבה שיווקית - מי צריך את זה?


כמו שכתבתי בפוסט הקודם, יש מי שחושב שהעולם מתחלק לשניים: אלה שעושים ואלה שמדברים.
אבל זה לא מדויק. יש כאלה שהם גם וגם;
הם גם מומחים בתחום, מחזיקים את העסק על הכתפיים שלהם, מנהלים את ההזמנות, העובדים, היצור, המשכורות, המלאי, הגביה ושירות הלקוחות, וגם מפנים זמן לישיבה מול המחשב, עושים סקר בנוגע למילות מפתח לצורך קידום אתר האינטרנט של העסק בגוגל, כותבים תוכן שיווקי לאתר החברה, מעדכנים את דף הפייסבוק מידי יום, מנסחים דוא"ל עם מסר שיווקי לרשימת תפוצה, מנהלים בלוג עסקי ו....
ומה איתך?  יש לך את הזמן, הידע והכישורים להיות טיפוס של גם וגם?
אם כן – חבל על הזמן שלך, יש לך הרבה מה לעשות במקום לקרוא את הפוסט הזה.
אם לא – אז כנראה ששירותי כתיבה שיווקית נועדו בדיוק בשבילך.
לא כל עסק, מוצלח ככל שיהיה, מסוגל להפיק תוכן שיווקי שיסביר למה כדאי לסגור עסקה דווקא אצלך. מי שלא שמע עליך מפה לאוזן, מלקוח מרוצה אחר, לא ידע מה היתרון שלך על פני המתחרים.
שיווק באינטרנט הוא אמנות שדורשת למידה והתנסות. כתיבת תוכן טוב ומזמין מצריכה שילוב של כשרון ניסוח, שפה ברמה גבוהה, הכרת המדיה ונסיון שנרכש בהרבה מאוד זמן, מצרך נדיר אצל בעלי עסקים, המעדיפים להיות עסוקים בעבודה עצמה ולא בכתיבה אודותיה...
כתיבה שיווקית מספקת את המעטפת המילולית לעשייה שלך, ומפנה אותך לעשות את מה שלמענו הקמת את העסק. כך אפשר להיות גם מקצועיים וגם שיווקיים.
חבילת השירותים של "מילה בסלע" תאפשר לעסק שלך להיות גם וגם.