יום חמישי, 27 באוקטובר 2011

איך מתבצעת כתיבה שיווקית?

או: מה התהליך של הפיכת ידע לתוכן שמייצר כסף?

תהליך יצירת תוכן שיווקי מתחיל בלימוד:  אנו קובעים פגישה פנים אל פנים (הקפה עלינו) או טלפונית (הקפה עליך...), בה נלמד ממך על תחום העסק שלך, קהל היעד, הפתרונות שאתה מייצר וכל מידע הרלוונטי לשיווק העסק ע"י תוכן.
השלב הבא הוא עיבוד החומר אצלנו, ולמידת השוק: מה הצרכים שמניעים את הלקוחות? אלו מילות חיפוש הם מקלידים בגוגל (מחקר מילות מפתח) כדי למצוא פתרונות? מה היתרון היחסי שקיים בעסק שלך לעומת המתחרים? אלו פלטפורמות של תוכן אפקטיביות ביותר לעסק שלך (תוכן לאתר? בלוג? מאמרים? פייסבוק? חומר פרסומי מודפס? גם וגם?)
רק אחרי תהליך הלמידה אנו יושבים לכתוב לך תוכן שיווקי רהוט וברור, שגם יכלול במינון הנכון את המרכיבים הדרושים לצורך קידום באמצעות תוכן במנועי החיפוש, אך גם יהיה זורם ומעניין ללקוח ויגרה אותו לדעת יותר על השירותים שלך וגם ימָנע משיווק אגרסיבי  שיבריח  את  הגולשים  מהאתר  שלך  היישר 
לזרועות המתחרים...